Vart är sommaren...

Ja då var det måndag igen..tiden går så SJUKT fort. Känns som våren sprungit iväg och sommaren lika så :) Att vara mammaledig är helt underbart, prickade in rätt period på året :)) prata med mammavännerna om mammaledigheten och de är nästan alla som känner lite ensamhet trots att det är supermysigt att gå hemma. Jag håller med , det är rätt ensamt många jobbar ju dagar så då blir det svårt att hitta på något , fast nu börjar ju folk gå på semestrar ( kuuuuuul) men ibland blir det liksom lite långtråkigt att bara mysa och gosa hemma , jag behöver komma iväg lite och hitta på saker . Det behöver inte vara något speciellt så sätt utan räcker att gå ner till torget och sätta sej och ta en fika på cafét , det händer lite :) trodde jag var den enda som kände så men nej nej nej , alla jag pratat med känner samma , skönt det ;-) Idag har vi haft besök. En vän som har en dotter född i dec kom upp från Göteborg , vi har myst hela dagen <3 tjejerna blev riktigt förtjusta i varandra , skulle pilla på varandra och lekte tillsammans , så kul att se :-) stolta mammor <3 Imorgon ska jag fixa naglarna hos Ellinor :) ska förlänga dom och glittra till dom lite :-)) SPÄNNANDE ! Nu säger vi NATTINATTI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0