Mammas dag..

Dagen har varit lugn. Åkte ju på en omgång med magsjuka natten mellan mån-tis så idag har hela familjen bara vart hemma, tvättat städat och fixat inför den nya soffan som kommer i dagarna :) Den är 1M längre än den vi har nu så vi har spånat på hur vi ska möblera för att få plats :) två divaner blev det , mörkgrå :-) superfin!!!! Som ni säkert läst så gick jag upp lite mer än 30 kg under graviditeten...jag va som en flodhäst den sista veckan. 24-27 januari gick jag upp 14 kg....massamassa vätska. MEN NU så är ALLA gravidkilon borta :) så jäklans stolt över mej själv. Visst jag började spela fotboll redan när lillan var två veckor, men ändå...jag har ju fikat ta me fasen varje dag . Levt i min lilla lyxbubbla sen vi kom hem, trodde aldrig jag skulle gå ner allt , hade inte räknat med det. Nu gäller det bara att rätta till degklumpen på magen och fasta"" upp armar , allt är lite säckigt ;p snart kan jag börja bli en linslus igen (nu är det roligare att fota lillprinsen och sessan <3) ...PÅ FREDAG ska jag få en riktig mammadag!!!!!!!!! Först naglar (som skulle gjorts igår, men blev sjuk) sen ska jag träffa två fina flickor , sätta oss och ta ett glas vin och sedan blir det sen Bio , hur ska jag orka va uppe ;) Lillan får en mysdag med papsen , får börja pumpa redan nu ;) Puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0