Vad har jag gett mig in på...

Jaha dehär trodde jag aldrig...så många gånger som jag sagt att jag ALDRIG skall blogga. Nu sitter jag här och skall skriva mitt livs första inlägg.
som ni säkert har märkt skall jag och min underbara sambo bli föräldrar om några veckor. Känner därför att jag behöver någonstans att skriva om mina tankar och funderingar samt få dela med mig av veckorna :) För alla som skall bli föräldrar är denna periodhelt fantastisk och man vill SÅÅÅ gärna dela med sig av allt. Dock har inte min och inte heller min fästmans resa varit så lätt. vi har fått stå ut med mycket skit och många tårar och det är väl där jag tänkt börja, berätta lite om vår bakgrund och hur glädjen av ett barn i magen har kunnat bli SÅ stor :)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Detta vill jag följa :)

2011-10-25 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0