Varje dag är guld värd!

Hej på er!!!


Snart är veckan slut och bebis har växt ännu mer. Dock är hon/han alldeles för liten för att komma ut, varje dag som går är guld värd för lill*n och trots att jag längtar ihjäl mej efter våran lilla ängel så hoppas jag att h*n stannar i magen till åtminstone 6/1, vill ju ha en frisk bebis som slipper ligga på NEO!



Våran lilla skrutt väger för tillfället cirka 1600g och är 40cm lång. Vi har ju legat lite över medel under hela graviditeten så vem vet de kanske kommer ut en liten Jimmyjunior , dvs en 5kg-klump ;) men de hoppas jag inte ;) mitt emellan mej och Jimmy kan vi ju hoppas på , då blir de en 3kg bebis :)



Satt och räknade igår och om vi skulle få våran lilla ängel i samma vecka och dag som min mamma fick mej, skulle vi få bebis på julafton, de känns helknas, tänk om man får åka in på julaftonskväll... Jag tror att i och med att jag är så många veckor för tidig och jag klarade mej utan bekymmer så har jag ett lugn i mej att allt kommer gå bra för våran skrutt också :-)

Inatt har jag fått sova 3h de va skönt :) får ju inte röra på mej så blir att ligga i soffan hela långa dan, funderar på att börja sticka, eller rättare sagt, lära mej, så att tiden går liten fortare på dagarna.

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0