Tur att man inte är ensam <3

Hej på er!

Haft en jobbig natt. Igår bullra jag ändå upp med vetekudden, amningspuffen, Alvedon, jag tog en varm dusch ,trodde att om jag förbereder mig med allt detta så kanske jag skulle få några timmars sömn, men nepp.
Bebis va skogstokig när vi skulle sova så de fick bli film hela kvällen lång, men de är ju bara mysigt, man blir ju helt varm när man känner hur den lille tränar där inne , till och med pappa fick några riktiga boxar mot handen :-) sen så kom de jäklans sammandragningarna, ringla mej som en mask i sängen , gör i från mej ljud så Jimmy vaknar och tror jag är galen, tycker så himla synd om honom, han e så go , varje natt och varje gång jag skriker säger han "säg till om jag ska ringa och du vill åka in" , de är min going de<3 men att han ska behöva stå ut med allt detta..jag är så jädrans stolt över att jag har honom, jag är så lyckligt lottad, hade aldrig klarat denna resa med någon annan och hade aldrig orkat göra den med någon annan, han är helt enkelt bäst och hoppas han vet om det, tror jag är ganska bra på att säga det ;)

vid fem gav jag iaf upp, då smög jag upp och satte igång datorn , jag och en kompis hade gjort upp en plan för att få tag i biljetter till Bruce, dock va de Lättare sagt än gjort!!!!! Hela jäklans morgonen gick åt att få tag i dom där dumma biljetterna , jag som inte ens vet vem han e typ.....tanken va att de skulle bli en julklapp till Jimmy.

Nu ligger jag i soffan med en spyhink i knät och surar över att kroppen inte kan piggna till så jag är på topp nu när det snart är dax att bege sig till jobbet. Hoppas hoppas hoppas inte bebis trycker för mycket ikväll så jag kan göra mitt jobb , har ju längtat efter att få jobba <3

GLöM InTE GISSA:
Datum
Kön
Längd
Vikt

Pusssssssssssss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0