Flicka eller pojke...

Hej på er!

Har inte hunnit skrivit något i helgen...detta betor på att jag i fredags var i stan med min underbara fästman. Först va vi en snabbis på Sahlgrenska, där jag hade tid hos astma/allergimottagningen. Sen åkte vi in till Nordstan och köpte klart nästan alla julklappar :-) efter 5 timmars shopping va jag DÖD och trodde bebis va halvvägs ut. Då gick vi till jensens och käka trerätters , sååå gott!!! När vi kom hem va de dock inte lika trevligt , då började ryggvärken spöka riktigt ordentligt, kände tillslut inte mina ben, sååå hemskt.

I lördags firade jag och älsklingen 1årig förlovningsdag. Tiden se gått SÅ jäklans fort. Kan inte förstå att de redan gått ett år sen han gick ner på knä <3
På kvällen åkte jag, mamma, pappa och Viktor in till Gbg för att möta upp Stefan och Christer. Vi gick en sväng på Liseberg. Dock blev de inte jättelångvarigt , de va storm plus förjäkligt med folk, helt sinnes mycket...men vi vann två stjärnvinster och ett tiotal småvinster tillsammans , jag och brorsan va överlyckliga :-) efter Liseberg gick vi till "Mingh", de va tyvärr ingen succémat men va gör de när sällskapet är grymt :-) <3 när jag kom hem va jag dock haft förlamad och trodde hela min överkropp domnat bort, JäVlA rygg!

NU TILL BEBIS:
Ja nu är vår lilla skatt ännu en vecka gammal. Förmodligen går jag in i vecka 33 i mon. hade ju BF 6/2 fram tills för två veckor sedan , då sa Boråsläkarn att de inte stämde och att jag va två veckor längre än beräknat, vilket vi från början hade räknat, utifrån menscykeln... Nästa vecka får vi veta mer å vem vet då kanske jag är i v.34...el så är jag i 32. Bebis kommer ju ut när h*n känner för det så ingen idé att stirra sig blind på dessa jäkla veckorna :-)

Vi har pratat om namn enda sen vi träffades 2004. Två namn som följt med under dessa åren är Noomie och Nikie. Vi har alltid sagt att skulle vi få tvillingar , ska dom heta detta. Nu är det ju en skrutt i magen så vi är lite tveksamma på vilket vi ska välja av dessa, om det blir en flicka. Vi har sagt att de får bestämmas när hon kikar ut i så fall. Är det en tuff tjej så blir det Nikie och är det en lugn och stillsam liten tjej blir det Noomie. i Andranamn blir det helt klart Lucia , efter mormor :-)
Blir det en kille så har vi bestämt oss för Kaspian Leon :-) Leon blir tilltalsnamnet och Kaspian Andranamn :-)

SPÄNNANDE!!!!!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0