Ett stort steg...

God morgon alla!

Ja då är det ny grav. Vecka idag... Blev ju tillsagd att inta rygglägge ett tag framöver men de har det tyvärr inte blivit så mycket av. Brorsan hade sitt 18år-kalas i lör och samtidigt va de avslutning med fotbollen. Jag var dock inte så pigg så orkade bara vara på avslutningen 1h , men är glad att jag gick dit, saknar allt som har med fotbollen att göra...tänk att spela regelbundet i snart 17 år, känns som att planen är mitt andra hem. Men snart får jag börja igen och de ska bli underbart, speciellt nu när vi gått upp en dv :-)


Som jag skrev har jag gått in i en ny vecka och har självfallet gått upp mer, men bara ett halvt kg sen sist :) nu börjar de bli lite jobbigt att knyta skorna, raka benen kan jag ju bara glömma så länge Jimmy inte köper ett badkar till mej :p jag vågar inte ens fantisera om de skulle bli svårt att anda lingongrottan, fy fan va hemskt att inte nå, de får så fall bli assistans för fan heller att jag tänker komma boschhebosche till förlossningen även hur van dom än är!!


Hur mår jag då??? Jo för tillfället är det skapligt, de går att hantera trots de kraftiga sammandragningarna. Jag försöker intala mig att jag bara har en liten bit kvar till mål. Ryggen gör ont men inte så som förra veckan. Tror de beror på att jag inte arbetat något. Trycket och värken i ljumskar bäcken och lingongrottan blir dock bara värre men som jag sagt till alla nära och kära...det går att härda ut den smärtan bara jag slipper må som dom första 5månaderna!!!


Tror jag skrev i förra inlägget att bebis lagt sej med huvudet ner. H*n gör fortfarande det och magen har börjat ändra form lite, lagt sig något lägre men inte mycket. Bebis rygg ligger mot min vänster sida så är mycket rundare på just vänster sida, ser helknäppt ut :-))


NÄR ÄR DET DÅ DAGS FÖR VÅRAT LILLA MIRAKEL ATT KIKA UT?
I och med att läget är som det är och att bebis kan komma precis när som, så tycker jag att vi drar igång...

<3 KöN
<3 DAG
<3 VIKT
<3 LÄNGD

Lycka till!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Å så spännande ! Jag tror bebis vill komma ut på min födelsedag:) det vill säga den 2 januari, det blir nog en liten tös med krit vitt hår som väger 2789g och är 49 lång :) tihi

Kul med blogg gumman !



All kärlek till dej !

2011-11-22 @ 07:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0