Vecka 33 eller vecka 35, det är frågan de???!!!

Då är det fredag igen...tiden går ganska fort även fast jag tycker dagarna är lååååånga. Har inte arbetat sen i måndags, klättrar redan på väggarna. Tror de har mycket att göra med att jag bara vill knäppa med fingrarna och ha våran lilla skatt hos oss. LÄNGTAN är enorm , från både min och Jimmys sida! Mysa, gosa, ta långa promenader med vagnen och vovven och bara få sniffa bebis hur mycket vi vill, ÅHHH va härligt. Snart ska vi få göra allt detta <3 :-)

I tisdags va jag ganska ledsen. Tror det berodde på mycket oro.. Men känns bättre nu. Troligtvis så har mitt "lilla" SF-mått att göra med att jag är längre gången än vad dom trodde (fast ändå inte) bm utgår ju från att jag är i vecka 33 om nån dag , vilket ultraljudet vi gjorde i somras visade men på det ultraljudet vi gjorde för tre veckor sedan så visa det sej ju att de inte stämde och att jag är längre gången (2 v) vilket då betyder att jag är i vecka 35 snart. Dock så trodde inte barnmorskan på detta till en början och sa att vi skulle utgå från ultraljudet som gjordes i vecka 20+0...men så när kurvan visar såpass dåligt och är så avvikande så börjar hon också förstå att magens "lilla" mått beror på att min lilla bebis redan fixerat sig så mycket att magen har ändrat form och blivit mindre och att då första ultraljudet inte stämmer. Bebis är alltså inte för liten men dock borde kurvan bli bättre till nästa besök sa hon. Egentligen spelar inte veckorna någon större roll, skrutten kläcks när h*n känner sig redo, så ingen idé att stirra sig blind på de, dock skönt att à ett litet hum.

På måndag ska jag tillbaka till MVC och få skenor till händerna , det ska bli skönt. Kan ju inte ens hålla en kaffekopp... Man får minsann stå ut med mycket konstigheter när man är gravid, men oj va gosigt de är att ha en mage, den kan jag gärna ha jämt men resten är jag lite småtrött på :-))

Nu ska jag återgå till mitt Sims 3 , världens bästa tidsfördriv <3

Ha en bra helg goingar, tack för era meddelanden på FB, sms, och kommentarer , blir alldeles varm i hjärtat och till er som ger tips, TACK <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0