Lipsill, gnällspik, bitterfitta eller bara jävligt trött???

Jahopp då är det dan innan julafton, längtar som bara den tills imon. Ska bli SÅ kul att se allas reaktioner när dom öppnar sina paket, aldrig vart såhär nöjd meD mina köp ;-) tråkigt dock att de inte ligger en gnutta snö på marken, känns som påsk :/

Natten har vart den absolut värsta på år och dar, fy fasiken! Jag låg och vred å vände mej fram tills halv två, då gav ja upp, gjorde mej en kopp te och satte på TVn , efter att kämpat i mej de jäklans teet försökte jag somna, gick inte...jag låg och frusta och pusta och vred mej som en mask.. Förstår inte varför jag inte kan få sova, inte ens en timma :( ligger jag på höger sida bränner det i ryggen, ligger jag på vänster känns det som att bebis rumpa och rygg mosas och jag blir spyfärdig, ligger jag på mage får jag kramp och kan inte andas...ja ni hör, gnällspik är va jag är... men orkar inte med en sömnlös natt till. Milton har börjat känna av att jag är ledsen och har ont på nätterna, han är alldeles förtvivlad och går runt till min sida och gnyr och buffrar .när vi lägger ner honom i korgen igen kommer han tillbaka till mej och buffrar med tassen, han gillar inte alls när mamsen är ledsen och har ont <3
stackars lilla Jimmy som får stå ut med allt...de är skönt att veta att han iaf förstår att de är jobbigt för mej och att dessa jävla sömnlösa nätter gör mej SÅ svag och trött, han e bäst <3

I och med att jag inte hade somnat när Jimmy gick till jobbet så blev de en lång morgon i sängen , Milton susa så sött ända till 10. Jag orkade inte ens gå ut med honom, vilket jag i vanliga fall älskar, de tog emot att sätta upp håret i en knut, jag va helt slut...ut kom vi tillslut och mat fick vi i magen. Klockan 13 kom Jimmy hem, vi slängde i oss lite mat och så for han till stan för att handla julklapp till mej. Tanken var att jag då skulle börja med sillsallad och massa tills imon men kroppen orka inte så fick bli sängen istället. Här har jag legat sen dess och upp verkar jag inte komma , någon sillsallad blir det inte heller...en pissdag helt enkelt, men som tur är, är den snart över, imorgon tar vi nya krafter och då ska de firas JuL med hela tjocka släkten <3

God jul på er <3 / lipsillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0