Kommer kunna försörja hela Bollebygd med mjölk...

God dag!

Vilken tråkig, seg och deppig dag detta vart....regnar, åskat som bara den, blåst nåt så fruktansvärt och haglat. Hade de vart snö ute , hade jag kunnat ta mej ut och lekt i snön med men lille pojk men nu vågar verken jag eller Milton gå några längre sträckor.. Men tur e väl det att jag har en hund som verkligen VERKLIGEN hatar när det regnar, då gör han sina behov och sedan springer under tak :-)
Nu griljerar jag julskinkan (igen) råkade göra lite fel första gången så de va bara att börja om..men jag gillar ju inte när den är sådär vattning och äcklig så nu är den perfekt :-)

Bebis lever loppan i magen, kan säga att vår skrutt INTE sover 90-95% av tiden som det står i alla böcker...h*n är vaken jämt känns det som :-) de är helt ljuvligt och underbart att känna pluttens rörelser men nu är dom så kraftiga plus att foten lägger sig mellan eller under mina revben, de gör SÅ ont , har blåmärken längs hela sidan. Bebis är ju fixerad och när huvudet är igång och trycks ner mot ljumskarna känns de lite läskigt, ibland under vissa sammandragningar undrar jag om de inte är dax...de blir ett sånt jäklans tryck och de molar nåt så förbaskat, lite halvcoolt sådär, varje gång tänker man, "undra hur de kommer kännas när det väl är dags" shit vilken upplevelse :-)
Jag mår inget illa idag iaf och har inte så jätteont i händer och rygg, dock har jag två mjölkkannor på kroppen, herrejösses, tänk om det är såhär mycket nu, då kommer jag ju kunna försörja hela byn när plutten är ute, att de kan finnas så mycket är helt sinnes...
:-)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0