FAN :(....

Vi gör ett nytt försök, det förra inlägget blev bara en rubrik men texten fanns inte mee :/.. Idag har vi vart hos barnmorskan. Jag hade inga större förväntningar på besöket men det skulle bli spännande att få reda på SF-måttet (tror det heter så). Jag hade 25cm för tre veckor sedan. Nog att jg vet att jag är väldigt liten för att vara i åttonde månaden, men trodde ändå dry va normalt...iaf så va mitt mått 26 idag, alltså bara en cm mer...SUCK! Jag hade en praktikant idag och hon reagerade på min kurva, den va ganska mycket under normalt, men när hon kallade in "min riktiga" bm så sa hon bara att vi får hoppas på bättring till nästa gång....Jimmy reagerade på en gång och frågade om det inte skulle kontrollera något, men det verkade inte vara någon större fara så det är bara att vänta tre veckor och så får vi se om kurvan har gått uppåt istället för neråt... Inte nog med att kurvan såg bedrövlig ut, det gjorde även mina prover (förutom p.glu)....mitt HB hade sjunkit kraftigt och det ena va på 78 och de andra på 94... Blir så less!!! Praktikanten såg genast allvaret och hämtade den ordinarie bm, och fråga va dom skulle göra , då säger hon bara, "oj då de va inte alls bra, gör så att fortsätt med tabletterna"... Jag kanske är för orolig och tänker för mycket men de känns inte bra att hon tar så lätt på ALLT! :/ jag vet om att jg se lågt HB , det har jag haft sen jag blev sjuk 2008, men dom gångerna jag legat såhär lågt har shalgrenska gjort något åt det...då är det klart man blir lite fundersam, jag vill ju bli bra och att vår lilla skatt ska må bra :( Men det är bara att lita på barnmorskan, hon är proffset, inte jag.. Tycker dock de är konstigt att besöken är så sällan, tycker jag borde gå dit varannan vecka iaf men nepp , var tredje är det som gäller... Nu ska jag försöka muntra upp mej själv och tänka positivt :) Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

hade jag varit som er så hade jag begärt att gå hos specialmödravård för det är bättre att kolla upp det en gång för mycket än för lite... få det uppkollat..

lycka nu till med allt... och stå på er!



/Anna

2011-12-07 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0