Bebis idag tro????

Gokväll kära vänner!

Vilken daaag!!! Phuaaa, har jobbat ett litet pass idag. Dock va det SJUKT mycket att göra, överbelagt med fyra, och väldigt väldigt "tungt". Vi va ändå fyra på morgonen...de sköna är att de inte bara va jag som höll på att få en hjärtattack utan de övriga tre oxå, tänkte till en början att jag tyckte de va mycket att göra pga att jag har min stora mage men de va inte de som var problemet...VÄLDIGT väldigt väldigt mycket att göra va problemet, har nog aldrig under mina fem år haft så mycket att göra och en hjärna proppad med så mycket medicintider och insulintider och greja, vi satt nog ner sammanlagt 8-9 min....Det är tur att man har dom bästa arbetskamraterna på denna jord och att man har en underbar arbetsplats, då gör det inget att dessa helvetesdagar ploppar upp emellanåt :-) bara att stötta och lugna varandra, det behövdes idag :)

Nu är jag iaf hemma och jag lever.. Befinner mig dock i sängläge och kommer inte flytta mej härifrån förs än halv åtta imon! Min helt fantastiska och underbara sambo har lagat flygande Jacob som han så snällt serverade till mig i sängen, USHHHH vilken tråkig flickvän jag e , får så ont i hjärtat :-(

Sammandragningarna har ökat lite i längd tycker vi (iaf va vi har sett när vi klockat igår och ikväll) dock är dom inte jättelånga, men är inget vidare sköna...
Kanske låter tidigt att vi redan klockar dom, men blev tillsagd att göra det plus att bebis har ju vart på G ut så då känns de som en bra idé! Min Goa vän natalie tror bebis kommer någon gång idag, i söndags trodde jag nästan det mee men nu så tvivlar jag på ett decemberbarn. Tror skrutt kämpar sig inne ett tag till :-) bebis morfar har även gett stränga order idag. Bebis MÅSTE komma ut innan 21/1, då åker nämligen mina föräldrar och minstingen till Spanien en vecka..min underbara pappa ringde imorse..han lät så besvärad och sa "jag tror jag klantat mig, megamycket.." jag tänkte shiiit vad har han ny gjort :/ sen så visar det sej att han bokat resa till Kanarieöarna den 21/1 , men efter så kände han igen datumet och kom på "shiiiit, det är ju typ då du ska föda, inte alls bra.." men då skrattade jag, klart ni ska åka!!!! För det första så vet vi ju inte när bebis kommer och man kan ju inte låsa in sej bara för att jag ska ha bebis, plus att dom ändå inte får komma när jag fött så telefon är det som gäller och de kan man ju använda från Spanien :-) han e så söt, lät nästan panikslagen...de va väl inget, jag sa att han va riktigt korkad om han inte bokat :-) finaste pappa <3 lovelovelove <3

Längtan är så ENORM, längtar ihjäl oss här hemma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0